سه شنبه, 30 بهمن 1397 17:23

شماره تلفن هتل آپارتمان های مشهد

این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)
هتل آپارتمان آتیه مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آتیه مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد با کیفیت به شمار آورد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته , سه تخته , چهار تخته می باشد و مجموعا با 30 واحد اقامتی پذیرای مهمانان گرامی این هتل آپارتمان می باشد. هتل آپارتمان آتیه مشهد دارای امکاناتی نظیر رستوران مجهز با غذاهای لذیذ و با کیفیت , کافی شاپ , سیستم سرمایش و گرمایش مدرن , اینترنت در لابی و سایر امکانات در خدمت مهمانان و زائران گرامی می باشد. هتل آپارتمان آتیه مشهد در ميدان بيت المقدس - ابتدای ضلع شمالی بازار رضا قرار گرفته است و حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد.
هتل آپارتمان آدینه مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آدینه مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد با کیفیت و خیلی نزدیک به حرم , به شمار آورد. هتل آپارتمان آدینه مشهد با واحد های دو تخته , سه تخته و چهار تخته خوابدار پذیرای مهمانان گرامی این هتل آپارتمان می باشد. هتل آپارتمان مشهد هتل آپارتمان آدینه مشهد دارای امکاناتی نظیر رستوران با غذاهای با کیفیت , کافی شاپ , سیستم سرمایش و گرمایش مدرن , میز آرایش , اینترنت در لابی و سایر امکانات در خدمت مهمانان و زائران گرامی می باشد.
هتل آپارتمان آذر مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آذر مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد تمیز و قیمت مناسب و اقتصادی , به شمار آورد. هتل آپارتمان آذر مشهد با واحد های دو تخته , سه تخته و چهار تخته پذیرای مهمانان گرامی این هتل آپارتمان می باشد. هتل آپارتمان آذر مشهد دارای امکاناتی نظیر رستوران با غذاهای خوش طعم , کافی شاپ , سیستم سرمایش و گرمایش , سرویس به حرم , اینترنت در لابی و سایر امکانات در خدمت مهمانان و زائران گرامی می باشد.
هتل آپارتمان آروین مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آروین مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد تمیز و قیمت مناسب و تازه تاسیس (افتتاح سال 1391) , به شمار آورد. هتل آپارتمان آروین مشهد با واحد های دو تخته , سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته پذیرای مهمانان گرامی این هتل آپارتمان می باشد. هتل آپارتمان آروین مشهد دارای امکاناتی نظیر رستوران با غذاهای لذید , کافی شاپ , سیستم سرمایش و گرمایش , روم سرویس , اینترنت در لابی و سایر امکانات در خدمت مهمانان و زائران گرامی می باشد.
هتل آپارتمان آریانا مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آریانا مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد تمیز و قیمت مناسب و اقتصادی, به شمار آورد.
هتل آپارتمان آزادگان مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آزادگان مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد تمیز و قیمت مناسب, به شمار آورد.
هتل آپارتمان آسمان مشهد یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و هتل آپارتمان آسمان مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد تمیز و قیمت مناسب, به شمار آورد.
بازدید 7043 بار آخرین ویرایش در سه شنبه, 30 بهمن 1397 17:40

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد