دوشنبه, 17 آذر 1399 15:55

معرفی تعدادی از هتل آپارتمان های مشهد

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
هتل آپارتمان سروش مشهد که فقط 300 متر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد ، یک هتل آپارتمان کاملاً مجهز است که متشکل از 45 آپارتمان واقع در مرکز مشهد است. هتل در خیابان نواب صفوی آماده پذیرایی از زائران و همچنین دوستداران فرهنگ ایران است. مسافت رانندگی تا نمایشگاه بین المللی مشهد حدود 20 دقیقه است و دسترسی به مراکز خرید ، مراکز خرید و مجتمع تفریحی طرقبه که یک منطقه حومه ای محبوب برای آن است ، وجود دارد. رستوران های شگفت انگیز آن که کباب های اصیل و اصلی و برخی غذاهای سنتی خوشمزه دیگر سرو می کنند. یک مکان تابستانی در طبقات فوقانی هتل با چشم انداز عالی از حرم مطهر طلایی طراحی شده است. این مجموعه در سال 2015 بازسازی شده است و کلیه امکانات و امکانات جدید و مطابق با آخرین استاندارد است. دکوراسیون داخلی اتاق ها به منزله ایجاد فضایی گرم است.
هتل آپارتمان فاخر مشهد هتلی تازه ساخت در پایتخت مذهبی ایران ، مشهد است. این هتل از نظر جغرافیایی در نزدیکی میدان اصلی این شهر واقع شده است و این فرصت را دارد كه دسترسی كوتاهی به حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر جاذبه های گردشگری داشته باشید. انتقال هتل به حرم مطهر است. هتل آپارتمان فاخر یکی از مجهزترین هتل های مشهد است. ایستگاه مترو فقط چند دقیقه با هتل فاصله دارد بنابراین حمل و نقل عمومی برای مهمانان به راحتی قابل دسترسی است. رستوران هتل غذاهای لذیذ واجد شرایط را به میهمانان ارائه می دهد و اگر دوست دارید غذاهای دیگر را میل کنید ، رستوران های بسیار دیگری نیز در این محله وجود دارد. یک سالن کنفرانس مجهز انتخاب مناسبی برای برگزاری همایش ها و رویدادهای مشابه است. امکانات رفاهی هتل به همراه پرسنل مجرب و مجرب خاطره ای فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان محترم که در این هتل اقامت دارند ، رقم خواهد زد.
هتل آپارتمان صادقیه مشهد در سال 2006 تأسیس شد. این هتل آپارتمان مشهد یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است که فاکتور مهمی برای بازدیدکنندگان در مشهد است. بازار رضا ، بازار سنتی سرپوشیده ، نزدیک هتل است بنابراین اگر می خواهید از سفر خود سوغاتی بخرید پیشنهاد می کنیم در این بازار قدم بزنید و زعفران را امتحان کنید. هتل آپارتمان صادقیه در 6 طبقه با 32 واحد مسکونی احداث شده است که میهمانان می توانند با توجه به تعداد و نیازهای آنها انتخاب کنند. همه اتاق ها و آپارتمان ها مجهز به امکانات و امکانات رفاهی مورد انتظار در یک هتل آپارتمان مشهد در پایتخت مذهبی ایران ، مشهد هستند. یک فضای پارکینگ اختصاصی داخلی برای کسانی که با ماشین شخصی خود در سفر هستند فراهم شده است. دسترسی رایگان به اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع ، پرسنل مفید از دیگر مزایای مهمانان است.
هتل آپارتمان زمرد مشهد از نظر جغرافیایی در فاصله بسیار کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر مراکز تفریحی و تجاری مانند بازار رضا و پارک کوهسنگی واقع شده است. فرودگاه ، ایستگاه قطار و ترمینال اتوبوس تنها نیم ساعت با این هتل فاصله دارند تا مهمانان نگران حمل و نقل نباشند. این مزیت همان چیزی است که مهمانان را وسوسه می کند تا در سفر خود به مشهد هتل آپارتمان زمرد را برای اقامت انتخاب کنند. طراحی داخلی هتل از معماری عربی و اسلامی الهام گرفته و چشم نواز است. این هتل یک رستوران با غذاهای جالب و یک کافی شاپ ارائه می دهد که در آن می توانید اوقات خوبی را صرف نوشیدن یک نوشیدنی و یک دسر در یک فضای دنج کنید. همراه با امکانات ذکر شده ، پرسنل مفید و دوستانه هتل دائماً تمام تلاش خود را می کنند تا خواسته های مهمانان در هتل آپارتمان مشهد را برآورده کنند.
هتل آپارتمان لبخند مشهد در 6 طبقه احداث شد که هتل فعالیت خود را در خدمات مهمان نوازی از سال 2013 برای خدمات رسانی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کرد. این هتل دارای یک رستوران با وعده های غذایی مناسب دندان و کافی شاپ با نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین بیابان است. هتل آپارتمان لبخند از نظر جغرافیایی در یکی از خیابانهای اصلی مشهد ، خیابان امام رضا واقع شده است که امکان دسترسی آسان به مهمترین جاذبه این شهر ، حرم مطهر و سایر جاذبه های دیگر مانند پارک کوهسنگی را می دهد. اگر مشتاق خرید برخی سوغاتی ها هستید که بعداً سفر خود را یادآوری می کند ، مراکز خرید زیادی در این محله وجود دارد. کارمندان چند زبانه هتل که به زبان های عربی و انگلیسی صحبت می کنند از دیگر مزایای مهمان است. اتاق های VIP و خدمات CIP خدماتی است که برای مهمانان محترم فراهم شده است.
بازدید 4976 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 17 آذر 1399 19:51

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد