دوشنبه, 03 مهر 1402 19:11

اقامت در هتل آپارتمان های مشهد

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

شهر مشهد به دلیل قرار داشتن حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این شهر، پر طرفدار ترین مقصد گردشگری کشور می باشد و سالانه میلیون ها نفر برای زیارت و تفریح از اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر به این شهر سفر می کنند.
جاذبه های گردشگری مشهد محدود به حرم مطهر رضوی نمی باشد و این شهر دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان همچون آرامگاه فردوسی ، باغ نادری ، کوهسنگی ، طرقبه و شاندیز ، خانه تاریخی داروغه ، پارک ملت و مراکز خرید بسیاری می باشد که به تفصیل در سایت ما معرفی شده اند.
با توجه به حجم بالای مسافران و زائرین مشهد ، این شهر دارای تعداد بسیار زیادی مرکز اقامتی شامل هتل ، هتل آپارتمان ، خانه مسافر ، مهمانپذیر و زائرسرا می باشد.
یکی از مراکز اقامتی پر طرفدار مشهد هتل آپارتمان های این شهر می باشد. بسیاری از زائران تمایل به اقامت در فضای بزرگتر و داشتن اتاق خواب داشته و همین امر موجب تمایل تعداد بسیاری از زائران و مسافران برای اقامت در هتل آپارتمان های مشهد می باشند و این امر موجب احداث تعداد پر شماری هتل آپارتمان با کیفیت ها و امکانات مختلف در نقاط مختلف این شهر شده است.

هتل آپارتمان های مشهد :


مشهد دارای شمار زیادی هتل آپارتمان با کیفیت های مختلف است. هتل آپارتمان های با کیفیت بالا و امکانات بسیار و قیمت بالا تر مانند هتل آپارتمان بشری و هتل آپارتمان حیات شرق تا هتل آپارتمان هایی که دارای کیفیت متوسط و قیمت مناسب تر می باشند و مناسب اقامت اقتصادی می باشند.
اکنون به بررسی بیشتر این هتل آپارتمان ها می پردازیم

هتل آپارتمان های نزدیک به حرم :

اکثر هتل آپارتمان مشهد در خیابان های مشرف به حرم مطهر واقع شده اند و می توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاه پیاده از این هتل آپارتمان ها به حرم مطهر رضوی مشرف شوید.
خیابان های اطراف حرم مطهر شامل خیابان های امام رضا ، اندرزگو ، آیت الله شیرازی ، نواب صفوی و طبرسی می باشد و بیشتر هتل آپارتمان های مشهد در این خیابان ها قرار دارند.
از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر رضوی می توان به هتل آپارتمان بشری ، هتل آپارتمان مهسان و هتل آپارتمان ترنم اشاره کرد که همگی کمتر از ۵ دقیقه تا حرم فاصله دارند.

هتل آپارتمان های لوکس مشهد :
از هتل آپارتمان های لوکس و با کیفیت و خدمات بالا در مشهد می توان به هتل آپارتمان بشری ، هتل آپارتمان حیات شرق و هتل آپارتمان مهستان اشاره کرد که با امکانات بالا و خدمات پر شمار آماده پذیرایی از زائرین محترم می باشند و با اقامت در این مراکز اقامتی سفری به یادماندنی را تجربه خواهید کرد. هزینه رزرو این هتل آپارتمان ها نسبتا بالا می باشد که باتوجه به امکانات و خدمات هتل امری بدیهی است.


هتل آپارتمان های با قیمت مناسب در مشهد :

تعدادی از هتل آپارتمان های اطراف حرم دارای امکانات خوب و تمیزی مناسب می باشند و قیمت رزرو آن ها هم برای یک سفر اقتصادی مناسب است.
هتل آپارتمان مهسان هتل آپارتمان آرین هتل آپارتمان مشاهیر و هتل آپارتمان یلدا در زمره واحد های اقامتی با قیمت رزرو مناسب قرار دارند.

هتل آپارتمان حیات شرق :
هتل آپارتمان حیات شرق در خیابان نواب صفوی قرار دارد و یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت بالای مشهد می باشد که در سال 1394 افتتاح شده است . این هتل آپارتمان با کیفیت دارای امکاناتی همچون پارکینگ و رستورانی بزرگ و همچنین فضای زیبا می باشد و خدمات مناسبی را ارائه می دهد .فاصله هتل آپارتمان حیات شرق تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حدود 5 دقیقه پیاده است و می توان این مجموعه را از جمله هتل آپارتمان های نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان در 8 طبقه با 332 واحد اقامتی دارای واحدهای آپارتمان یک خوابه دو تخته , آپارتمان یک خوابه سه تخته , آپارتمان دو خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد و امکاناتی مانند رستوران, کافی شاپ , پارکینگ , اتاق بازی, میز بیلیارد, لاندری , آسانسور , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت و سایر امکانات را ارائه می دهد.

هتل آپارتمان آرین :
هتل آپارتمان آرین یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت مناسب مشهد می باشد که در فاصله بسیار نزدیک تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و در خیابان امام رضا ۳ واقع شده است و می توان این هتل را از جمله هتل آپارتمان های نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و دارای واحد های دو تخته , سه تخته , چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد. از امکانات هتل آپارتمان آرین می توان به رستوران مجهز , کافی شاپ , آسانسور, لاندری , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت و خدمات بسیار دیگری اشاره کرد .

هتل آپارتمان ایوان :
هتل آپارتمان ایوان مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب و با کیفیت مناسب مشهد می باشد که در خیابان امام رضا 10 قرار دارد و در سال 1388 اقتتاح گردیده و در سال 1393 بازسازی شده است.
هتل آپارتمان ایوان دارای 20 واحد اقامتی در 6 طبقه شامل سوییت دو تخته , اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته می باشد . هتل آپارتمان ایوان مشهد دارای امکاناتی مانند رستوران, کافی شاپ , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت و سایر امکانات مناسب را ارایه می دهد .

 

بازدید 1082 بار

هتل آپارتمان مشهد

مرکز رزرو هتل آپارتمان مشهد معرفی و رزرو هتل آپارتمان های مشهد با نمایش تصاویر هتل آپارتمان ها قیمت و تخفیف های بروز کلیه هتل آپارتمان های مشهد